Przyłączenie budynku do sieci ciepłowniczej
ETAP I – Warunki przyłączenia
- Wnioskodawca zwraca się z pytaniem (wypełnia wniosek) o możliwość przyłączenia budynku do sieci ciepłowniczej,
- MPEC podaje informację nt. możliwości przyłączenia,
- Wnioskodawca składa wniosek o wydanie warunków przyłączenia,
- MPEC wydaje warunki przyłączenia.
Etap II – Umowa przyłączeniowa
- Strony określają zakres współpracy dotyczący przyłączenia budynku,
- Wnioskodawca opracowuje dokumentację techniczną wewnętrznych instalacji odbiorczych w budynku,
- Wnioskodawca opracowuje dokumentację techniczną węzła cieplnego w zakresie technologicznym, instalacji elektrycznych i AKPiA oraz przedkłada ją do uzgodnienia w MPEC (2 egzemplarze z pismem przewodnim),
- MPEC opracowuje projekt budowlano-wykonawczy przyłącza cieplnego oraz uzyskuje pozwolenie na jego budowę,
- Wnioskodawca dostarcza dokumenty niezbędne do zawarcia umowy przyłączeniowej,
- MPEC sporządza umowę przyłączeniową,
- Strony podpisują umowę przyłączeniową.
Umowa przyłączeniowa powinna być zawarta na co najmniej 8 miesięcy przed planowanym terminem rozpoczęcia poboru ciepła.
W przypadku, gdy umowa zostaje zawarta w terminie krótszym, zakres współpracy obejmujący przyłączenie budynku może ulec zmianie.
ETAP III – Umowa kompleksowa dostarczania ciepła
- Strony realizują postanowienia umowy przyłączeniowej,
- MPEC sporządza umowę kompleksową dostarczania ciepła,
- Strony podpisują umowę kompleksową dostarczania ciepła.
ETAP IV – Dostawa ciepła do obiektu
- Wnioskodawca składa wniosek o rozpoczęcie dostawy ciepła,
- MPEC wystawia protokół rozpoczęcia dostawy,
- Z dniem podpisania protokołu przez obie Strony, MPEC rozpoczyna dostawę ciepła.
Formularze do pobrania: